Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u alle antwoorden op de meest voorkomende vragen over ZO Skin Health.


Waar kan ik een product van ZO Skin Health bestellen?

De producten van ZO Skin Health zijn verkrijgbaar bij de ZO Skin Health erkende schoonheidsspecialiste, huidtherapeuten en artsen. Je vindt deze erkende behandelcentra onder de pagina behandelcentra. Dr. Zein Obagi adviseert om altijd eerst een erkende behandelaar te raadplegen, zodat je het beste resultaat voor jouw huid behaalt!


Waarin verschillen de producten van ZO Skin Health van andere huidverzorgingsproducten?

De producten van ZO Skin Health hebben als doel de huid te verbeteren, en vooral ook gezond te maken.
Huidproblemen zoals: roodheid, couperose, rosacea, fijne lijntjes, rimpels en pigmentvlekken, maar ook bijvoorbeeld acne worden aangepakt en effectief behandeld. ZO Skin Health is er voor het gezicht, maar er zijn ook producten voor je lichaam en handen te verkrijgen.
De huidverbeteringsproducten van ZO Skin Health werken op cellulair niveau om de huid te verzorgen, te herstellen en te onderhouden en helpen toekomstige schade, problemen en symptomen te voorkomen.


Ik heb last van schilfertjes na het gebruik van ZO Skin Health? Moet ik stoppen?

Het kan zijn dat je last krijgt van schilfering door het gebruik van ZO Skin Health. Dit is niet erg, het is juist een goed teken! De producten van ZO Skin Health stimuleren de celdeling en zorgen op die manier voor een gezondere huid. Deze vorm van huidverbetering kan enige schilfering met zich meebrengen. Meestal duurt dit hooguit twee weken en dit verdwijnt altijd vanzelf. Het is juist belangrijk om door te gaan met het gebruik van ZO Skin Health.


Waarom kan ik ZO Skin Health niet bij een parfumerie kopen?

Bij het verbeteren van de huid op cellulair niveau komen processen op gang om een mooie gezonde huid te krijgen. De huidtherapeut, arts of getrainde schoonheiddspecialist geeft je protocollen mee en zien je graag tussentijds voor een controle om je te adviseren. Fight aging, fight hard.